BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 11, 2011

DIRIKU MASIH MENGINGATIMU SAYANG !

setelah tiga tahun sudah berlalu kisah kitaa . tetapi aku masih bingung mengapa dirimu masih dalam ingatan ku :( . aku disini sentiasa memikirkanmu walaupunku tahu bahawa cinta kita hanya tinggal kenangan .

sungguh dirimu adalah cinta pertamaku . aku masih mahu kembali kepada kenangan yang TERINDAH bersama dirimu SAYANG ! tetapi tuhan tidak menginzinkan . aku hanya mampu berdoa kebahgiaanmu disana bersama insan barumu . walaupunku terpaksa menerima ini semua tapi ku tahu , mungkin ada hikmat sebaliknyaa . mungkin kebahgiaan akan datang padamu tanpa diriku :( .

sampai ke harini , aku masih menunggumu . masih memerlukan cintamu . masih merinduimu :(
mengapa ? mengapa ? dan mengapa ? please laa . stop it . please . ku selalu tertanya-tanya " adakah dirimu sudah berpunya ? adakah penggatiku adalh org terbaik untukmu ? adakah kamu bahagia bersamanya ? adakah kamu tahu yang aku masih SAYANG pada mu ? " soalan itu tidak pernah tersisih . 

aku menyesal dengan perbuatan yangku pernah lakukan selama hdup bersama dirimu . mybe disebbkan perangaiku kamu tidk boleh terima . tapi aku telah banyak sedaya upaya cunba untuk membahagiakan dirimu . tapi , sikitpun dirimu tidak menghargainyaa :(

mengapa aku tetap menunggumu ? walaupun aku sudah berpunya tetpi sush dan sangat sukar untuk aku melupakanmu . tuhan tolonglaa . hentikanlah cinta dan kasih sayangku terhadapnya ya allah . cintaku dan kasih ku bukan untuk dirinya ya allah . hentikanlah semua ni ya allah . dirinya sudah tidak memerlukan cintaku lagi ya allah :(

For him : jangan pernah lupekan saya disini :( , ingatlah , saya sentiasa merindui awak . tatkala saya menatap gambar awak yang saya print dan tampal di dinding dalam bilik saya,air mata gugur mengingatkan kenangan kita dahulu . ingatlah , awak cinta pertama saya . SUMPAH sampai sekrg hati sy tidak boleh melupakan awak :'(