BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

O.o

O.o , boringnyee asee . Haa,tetibe je ase nak crte sal zaman-zaman karut marut sy dulu . HAHAHA . nape la sy suke sangat permainkan persaan orang dulu?? Ya allah . mintak-mintak itu sekadar cerita lame dan bukan untuk sekarang . sampaii aku kantoii dahh . ade sorang laki nii , walaupun aku dah banyak kantoii dengan die , dah sampaii 3 4 kali dahh kantoii , tpi die tetap syg aku,tetp xnak lepaskan aku,tetp nk bersame aku. time tuh la aku mula berfikir,BODOHNYE aku mainkan die . lau x,mesti aku kekal dengan die . SUSAH nak dapat laki camtuu . ooooo , SIAPA NAMA LAKI TU ? eeeeeeeessshhh shhhuuut laa,xboleh bagitauu . HEHE  adelaa, tu pun dah lame . sekrg sy rase cam,SUNYI jerk bile tkde dieee . rasa cam nk cri jugak die tuu . tapi sy tahu,semua tuhh xakn kembli dahh . betol x ? HEHE . salah sy jugak,sy yg suruh die lepaskan sy. ALASAN SAYA: saya dah boring hidup dengan awak dan awak! sy dah xnak tengok lagii . PERGHHHH! ayat bukan main,siapa tk terasa? betol x? Heheheheh dahlaa,yang lama yang lama kan? mulekan hdup bru jeee. Hehe . thats all for today .